Київ, 08131, Бучанський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, буд.60. Графік роботи: пн-пт: 09:00-18:00 сб: 09:00-16:00
Зображення відсутнє

Олива моторна Motul Power LCV EURO+ 5W-40 5л. 106132

Артикул бренду (виробника): 106132
Характеристики
Тип товару Аналог
Бренд Motul
Артикул 106132
Артикул бренду (виробника) 106132
Клас в'язкості SAE 5W-40
Об’єм, л 5
Тип основи оливи Напівсинтетична
Специфікації OEM FIAT 9.55535-S2;MB 229.51;Renault RN 0700;Renault RN 0710;VW 502.00;VW 505.00;VW 505.01
Тип оливи Олива моторна
Специфікації API CF;SN
Специфікації ACEA A3
Призначення Авто
Тип двигуна Бензин;Дизель
Опис
Моторна олива з високими експлуатаційними властивостями Technosynthese®, схвалена багатьма виробниками легких комерційних автомобілів (LCV). Спеціально розроблено для бензинових та дизельних двигунів легких комерційних автомобілів (LCV) останнього покоління оснащених турбонаддувом та безпосереднім упорскуванням, двигунів, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V та потребують використання в них масла стандарту ACEA C3: масла з високою в'язкістю HTHS (більше 3.5 mPa/ s), зниженим вмістом сульфатної золи (0,8%), фосфору (0.07%-0.09%), сірки (0.3%) – «Mid SAPS». Сумісно з каталітичними конверторами та сажовими фільтрами (DPF). Перед застосуванням необхідно ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля. Характеристики Стандарти: ACEA C3, API SN/CF Відповідність вимогам: MB 229.51, Renault RN0710/RN0700, VW 502 00-505 00-505 01, FIAT 9.55535-S2 Рекомендації: FOTON, , SSANGYONG,… Двигуни, що відповідають вимогам норм Євро IV та Євро V, оснащені дуже чутливою системою нейтралізації відпрацьованих газів: Сірка та фосфор у вихлопі знижують ефективність роботи каталітичного нейтралізатора. Сульфатна зола відкладається на елементах сажевого фільтра, що в свою чергу призводить до збільшеної витрати палива, і зниження потужності двигуна. Стандарт ACEA C3 вимагає від масел високої стійкості масляної плівки та низького вмісту шкідливих речовин у вихлопі потужних двигунів. MOTUL Power LCV Euro+ 5W-40 має синтетичну базову основу та знижений вміст сульфатної золи, фосфору та сірки (SAPS), що створює дуже стійку масляну плівку у двигуні та забезпечує сумісність із системами очищення вихлопних газів. MOTUL Power LCV Euro+ 5W-40 має високі змащувальні, протизносні властивості та стійкість до високих температур, що зменшує чад масла. оливи ACEA C3 дозволяють досягти збільшення інтервалів заміни масла, що визначаються бортовою системою діагностики. Специфікація MB 229.51 накладає обмеження на вміст сульфатної золи, фосфору та сірки (SAPS), щоб забезпечити сумісність із системами доочищення вихлопних газів Mercedes. Специфікація MB 229.51 поширюється на деякі бензинові двигуни MERCEDES, а також усі дизельні двигуни MERCEDES, оснащені або не оснащені фільтрами сажі (DPF). Групою Renault були розроблені стандарти на Моторні оливи RN0710 і RN0700, що відрізняються підвищеними вимогами до сумісності з системами нейтралізації газів, що відпрацювали. Стандарт Renault RN0700 поширюється на всі бензинові двигуни без наддуву (за винятком Renault Sport) від групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0700 поширюється також на всі дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажового фільтра), що мають потужність менше 100 к.с. та міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік. Стандарт Renault RN0710 відноситься до всіх бензинових двигунів з турбонаддувом у тому числі Renault Sport та дизельним двигунам без DPF (сажевого фільтра) від Групи Renault (Renault, Dacia, Samsung). Дія стандарту RN0710 не поширюється на дизельні автомобілі RENAULT, оснащені двигуном 1,5 DCi без DPF (сажевим фільтром), що мають потужність менше 100 к.с. та міжзмінний інтервал 20 000 км або 1 рік, які вимагають олив відповідних RN0700. Для двигунів 2,2 DCi з DPF, використовуються тільки оливи відповідні RN0710, а не RN0720. Специфікація VW 502 00 та VW 505 01 вимагають чудових мийно-диспергувальних властивостей, високої стійкості масляної плівки та стійкості до збільшення в'язкості у присутності сажі, щоб забезпечити сумісність з більшістю бензинових та дизельних двигунів. Якщо двигун VW оснащений насос-форсунками, перед застосуванням необхідно ознайомитись з посібником з експлуатації автомобіля. Відповідність вимогам FIAT 9.55535-S2 означає задоволення стандартів ACEA C3 у комбінації з класом в'язкості SAE 5W-40 для забезпечення надійного змащення всіх бензинових двигунів FIAT, Alfa-Romeo та LANCIA, вироблених після липня 2007 року. Рекомендації щодо застосування Заміна здійснюється відповідно до рекомендацій виробника техніки. Не змішувати з олива ми, які не відповідають нормі ACEA C3. Перед застосуванням необхідно ознайомитися з посібником з експлуатації автомобіля. Фізико-хімічні властивості Клас в'язкості, SAE J 300: 5W-40 Щільність при 20°C (68°F), ASTM D1298: 0,845 г/см3 В'язкість при 40°C (104°F), ASTM D445: 84,7 мм2 /с В'язкість при 100°C (212°F), ASTM D445: 14,1 мм2/с В'язкість HTHS при 150°C (302°F), ASTM D4741 3,6 мПа.с В'язкість, ASTM D2270: 172 застигання, ASTM D97: -39 ° C / -38,2 ° F Температура спалаху, ASTM D92: 234 ° C / 453,2 ° F Сульфатна зольність, ASTM D874 0,80% маси Лужне число, ASTM D2896: 7,5 мг KOH/г старий номер 872151
Ми використовуємо cookies, щоб сайт був краще.
Увага!
У браузері вимкнено cookie. Це може призвести до перебоїв і некоректної роботи сайту. Будь ласка, дозвольте використання файлів cookie для цього сайту (або браузера загалом) згідно з документацією до браузера.