Олива моторна Castrol Vecton Long Drain 10W-40 5л. 1532A6
Артикул бренду (виробника): 1532A6
Характеристики
Тип товару | Аналог |
Бренд | Castrol |
Артикул | 1532A6 |
Артикул бренду (виробника) | 1532A6 |
Клас в'язкості SAE | 10W-40 |
Об’єм, л | 5 |
Тип основи оливи | Синтетична |
Специфікації OEM | Deutz DQC III-10;Mack EO-N;MAN 3277;MB 228.5;MTU Type 3;Renault RLD-2;Renault RVI;Volvo VDS-3 |
Тип оливи | Олива моторна |
Специфікації API | CF |
Специфікації ACEA | E4;E7 |
Призначення | Авто |
Опис
Vecton Long Drain 10W-40 Повністю синтетична моторна олива для збільшених інтервалів заміни Castrol Vecton Long Drain 10W-40 – Повністю синтетична моторна олива для європейських дизельних двигунів комерційної техніки, що експлуатуються зі збільшеними інтервалами заміни відповідно до специфікацій. Вироблено за допомогою унікальної технології System 5™. Castrol Vecton Long Drain 10W-40 розроблено для застосування у дизельних двигунах вантажних автомобілів, автобусів та позашляхової техніки, що відповідають екологічним стандартам Euro 2, Euro 3 та Euro 4*. не призначено для використання в двигунах Euro 4, для яких потрібні оливи Low SAPS. Для цих двигунів рекомендується Castrol Vecton Long Drain 10W-40 LS Сучасні двигуни працюють в умовах, що постійно змінюються, які впливають на ефективність їх роботи. Castrol Vecton Long Drain 10W-40 з технологією System 5™ адаптується до цих змін, дозволяючи максимально реалізувати експлуатаційні характеристики двигуна, що працює з подовженими інтервалами заміни, навіть у важких умовах експлуатації: продукт має чудову здатність нейтралізувати шкідливі речовини, що утворюються в процесі роботи двигуна, зберігаючи цю здатність протягом усього інтервалу роботи оливи; мінімізує знос деталей двигуна; запобігає утворенню відкладень на поршні навіть у важких умовах експлуатації. Castrol Vecton Long Drain 10W-40 схвалений MAN, Mercedes-Benz, Renault Trucks, Volvo Trucks та Deutz для збільшених міжсервісних інтервалів відповідно до специфікацій. Інтервал заміни моторного масла в кожному конкретному випадку залежить від якості палива, умов експлуатації, а також від типу та стану двигуна. У питанні визначення міжсервісного інтервалу необхідно завжди звірятися з інструкцією з експлуатації техніки. Допуски та специфікації: ACEA E4, E7; API CF; MAN M 3277; MB-Approval 228.5; RVI RLD-2; Volvo VDS 3; Deutz DQC III-10; Mack EO-N; MTU Oil Category 3